Gandhi har åkt hem

Gabbe var hit och färgade håret och då tog han med sig Gandhi. Känns så vemodigt vi har börjat fästa oss vid honom nu, och han känner till stället vårt. Men vi får ju ha han snart igen. Nyår ska han bort så då blir han nog här. Fågeln blev ju glad för nu får han vara ute som han vill. Det finns bara djur i mitt huvud har alltid varit så. Skulle vilja ha fler men det är stopp nu säger han som jag delar tidningen med.  Ja nu är det inte mycket kvar av allt firande och det känns skönt att vardagen kommer tillbaka. Som vanligt har jag inget vettigt att skriva om, har mycket i skallen men det är sånt jag inte vill att nån läser om. ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Min "goa" katta rev nyss ner en adventsljusstake....hm!

Var längesedan vi såg Jessica också!

2008-12-29 @ 06:51:07
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0