Tidig morgon

Tidig morgon i dag vaknade halv sju inte riktigt jag det. Men sovit sämre inatt. Fick en ny medicin mot min hemska ångest blev mycket bättre första dagarna. Men i går kväll tog jag den inte. Har fått höra av personer att den har allvarliga biverkningar, läste lite på internet om folk som ätit det och hugaligen blev riktigt rädd. En hade ätit i sex dagar och slutat sen hon fick ofrivilliga ryckningar armarna bara for rätt ut, och sju månader senare kvarstog det fast hon inte åt den. Men de hade fastslagit då äntligen att det var lyrican som gjort så hon blev så. Vad ska man välja pest eller kolera? Jag behöver ju inte få alla dessa biverkningar men vet snart inte om jag törs äta den. Igår gick jag som i en dimma det är en biverkan fast jag brukar läsa biverkningarna och sen leva upp till dem haha. Jag är ju som jag är jag.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Undrar om inte jag har fått den medicinen en gång också...vågade inte äta den p.g.a. muskelkramper - det har jag nog av ändå!

2008-08-20 @ 12:06:13
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0