Tokig på datan

Jag blir galen har tydligen nåt virus eller om jag fick bort det vet inte säkert. Tänk om datan pajar, oh vad ska jag göra då. Jag tog bort det med antivirusprogramet men vet inte säkert om det togs bort. Ja man har ju så mycket bilder och sånt som man inte vill mista får be Kaisa titta på den nästa gång hon kommer. Ihelgen ska vi troligen till husvagnen och så tar vi hem den då. Blir nog att vi ställer upp den i Mohed i vinter. Förra vinter var vi mycket i husvagnen skönt att bara vara där och slippa se allt som borde göras. Fast hade velat ha den närmare Bollnäs men ska ju ha el också i vinter har kört på solceller i sommar.
med dessa bilder säger jag godnatt

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Åh, låter inte trevligt det där inte!

Jag sparar mina bilder på CD...och framkallar o sätter i album...

2008-08-27 @ 22:49:58
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0