Länge sedan jag skrev

Ja nu var det länge sedan jag skrev. Lite olika orsaker till det. Lotta har varit hemma så det kommer lite nya bilder på Noah.

Riktig gokille är han, pratar som bara den nu. Jag har härliga barnbarn. Vi var på Diggiloo i Järvsö med två andra par ca 5000 personer och jag klarade av det. Men vi hade sittplats på åttonde randen fram ifrån. Oh det var så bra blandat musik och roligt. En kväll att minnas det var som ett antideppresivt medel. Om jag kunde göra något sådant oftare det vore kul. Våran lilla Ella håller på bli brunögd hon är så söt. Igår var vi till Anki och Jim och åt kräftor och fick gå på cirkus. Julia och Ängla hade cirkus för oss.

visst är hon söt.

Icko är ute hela dagarna i rummet nu mer går in i buren och äter. Sen är han ute tills runt 21.00 då går han in och sover han är härlig.
Skalman har varit ute på promenader han med i solen. Min Lanfsköldpadda som är över 10 år nu.
Idag känns det som om man bara skulle ligga isängen det regnar och det är härligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Vilka trevligheter du har varit ute på då! Avis!!

Härliga bilder hos dig!

Stugan - hade den i tre säsonger - sen separerade vi under ett år, jag flyttade ju till Bollnäs igen då. Jag ville inte sälja stugan men, men....

2008-08-04 @ 07:50:14
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hallå igen! Glömde!!!

Stugan finns vid Florsjön! Du vet vägen man kan åka från Mohed så att man kommer fram i Landafors?

Precis i början på sjön, alldeles intill vägen finns stugan, man kan inte missa den!

2008-08-04 @ 07:51:52
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0