En ny dag

Ja en ny dag går man tillmötes undrar vad den kommer att innehålla. Hoppas på något uppiggande, tänk att man vet aldrig på morgonen hur dagen ska sluta. För mig kan den sluta i dur eller moll beroende på vad som hänt under dagen. Men jag brukar faktiskt fundera varje morgon hur kommer denna dag att bli, och det blir aldrig som jag tänkt. Tur är väl det vore hemskt om man aldrig finge någon överaskning. Tänk va tråkit om det varje dag blev som man trodde.Igårkväll åt Jan och jag surströmming för oss själva , vi satt ute och det var så lagom varmt, Gott men vilka kom och ville vara med jo en massa flugor och en geting. Idag ska jag säkert med sonen till elgiganten och kolla om dom har en laddare till hans telefon, katten Gandhi har ätit av den på tre ställen under laddningen. Gabbe sa att det var ett under att han inte fick ström i sig hua mig. Ska duscha och göra mig klar för att se vad denna dag för med sig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack vad du är snäll! ja du är grymt duktig på smörgåstårtor :D Kram

2008-08-21 @ 12:48:09
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Aj, aj för djur o sladdar! Hur blev dagen för dig?

2008-08-22 @ 08:04:00
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0