Varför kom det nu när allt var så bra igår?

Varför måste det regna idag, det var ju så härligt i går. Vädret är ungefär som mitt humör växlar snabbt och det är inte roligt. Jag vill ha vår nuuuuuuuu. Nattgästerna gick hem för en stund sen , det gick jättebra de sov själv uppe och vaknade sju och la sig vid tvn. Jätteduktiga flickor fast morfar klev upp med dom han. Det blir nog bar tre gånger i månaden som det behövs att de sover här.Venus är fortfarande pigg ännu så hoppet har återvänt, jag vi får ta dagen som den kommer nu och leva för varje dag med visshet att det kan återkomma. På något sätt har jag tagit till mig det nu och är lite förbered. Det är snart dags att börja förbereda Gabbes student också, ja en del är klart redan frack har vi bokat och kostym är köpt. Men vad ska man köpa till den killen i present tro. Han har sagt en klackring i guld, han gillar ringar men vi får se vad det blir. Tänk snart är han borta också får han jobb så flyttar han säkert till eget, men känner jag honom rätt så kommer han att titta in vid måltiderna ibland. Och tvätten slänger han säkert in här hemma tror inte han sett en tvättmaskin på nära håll haha. Vi får väl träna upp han nu det är väl mitt eget fel som inte visat honom. god förmiddag på er. Här är en bild på den blivande studenten mammas lillpojk.Tro nu inte att han lagar mat bara för att han håller i en slev skenet bedrar. 411984-129

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha lagar han inte mat? ;)Ja nu är studenten nära minsann! =) när exakt är det?

2008-04-02 @ 10:30:22
URL: http://Liz83.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Ja, jädrans trökväder! Jag är ledig idag, skulle väl ha gjort något, men fick främmande så då rann allt av mig..........Har i allfall lyckats röja i reklamhögen!!!!

2008-04-02 @ 14:18:02
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0