Ute och letat katt

Anki hade pratat med någon som kunde se försvunna katter, och det kom fram att den troligen skulle vara åt sävstaåshållet  vid en lada. Anki jobbar idag och inatt, Jim var ensam med barnen så jag tog cykeln och åkte dit och letade men hittade ingen katt. Känndes inte kul alls att tala om för henne att jag inte hittat den, för det är så jobbigt att inte veta vart den är och den lever eller ej.



Så än en gång sätter jag ut bilderna på henne utifall någon sett henne. Annars har jag inte gjort många knop idag inte, vårtrött vill inget orkar inget. Får se om det blir fart på mig snart. godnatt

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Passade mig noga så att inte tuppen skulle vakna i morse!

Men du, om du mejlar en bild på katten så kan jag lägga ut den i bollnäsbloggen! Värt ett försök tycker jag!
Är ledig imorgon = städdag, blää

2008-04-22 @ 23:18:51
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Nu har jag efterlyst Mozart på bollnäsbloggen! Jag lyckades även länka till din blogg, hoppas du inte misstycker?

Inte har jag städat nåt idag.....orkar inte!
Nu går jag ut en sväng i solen istället!

2008-04-23 @ 16:13:59
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0