Trött deppig

Jag har inte haft nån lust att göra nånting idag heller. Efter kvällsmaten var jag ute och gick med Stej en halv timme. Ser bara Venus framför mig och blir så ledsen. Men känns faktiskt bättre efter promenaden, tog lite foton utan för Jan har ju jobbat på bra han. Golvet som ligger på uteplatsen på framsidan ska ändras för det måste jämnas till men det tar han en annan dag.



Jätte bra för nu kan man ha dynorna under tak det ser så mörkt ut på bilden men så mörkt är det inte.


 Ja som ni ser är det massor att göra på tomten har krattat lite men framför gäststugan ska det fixas oh orka.




411984-317

Här är vårat funkis hus blir väl lite finare när det blir lite blommor och grönt.


411984-313

Och vem har inte intagit lördagsställningen om inte min gubben Jan sportlördag haha den kan han inte missa.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Så gulligt där är vid gäststugan!

Bra att du ändå går en sväng med Stej!

Så trött jag är nu efter en dag med ogräset....
Hälsa Jan, ser väldans mysigt ut det där, och gott!

2008-04-26 @ 22:40:03
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Carina

Jag vill också äta gott och vara lat...låter hemskt men det är mysigt, eller....ibland vill jag nog röra mig lite och hitta på något tok ;)
Jans soffmys verkar inte dumt allas det.

2008-04-26 @ 23:02:29
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0