Till blåkulla

Tänk man sitter här varje dag och skriver främst för sin egen skull känns skönt bara, men ibland kan man bli för avslöjande och så kommer man på att vem som helst kan läsa det men så tänker jag va sjutton det här är jag. Och så många läsare har jag inte och de få som är in kan jag stå för att jag är så här hoppas ni förstår mig och att jag får vara den jag är. Eller jag behöver väl inte be om lov heller att få vara mig själv. Den som läser får ju tycka vad de vill om mig eller hur? Ja så konstig är jag väl inte hoppas jag, men visst glömmer man lätt bort att någon mer läser. Idag har vi bara varit hemma och vi ska väl ut på en promenad så småning om. Stej ställer sig vid dörren samma klockslag varje dag, står där och gnäller tills man inte står ut oftast Jan som går haha han som inte ville ha nån hund. Men han går varje morgon med dom för Stej kan inte vänta tills jag är klar Venus därimot kan vänta till eftermiddan hon. Vi tjejer kan vänta vi har inte sån brådska hihi. Lat kan man ju kalla det också. Jag kollar alltid vad är det för väder först för kallt, snöigt,regn, eller för varmt listan kan göras lång på vad jag hittar på. Jag vill ju så gärna röra på mig men det tar liksom imot på nå vis.Men jag kan röra på mig se bilden fast jag ser ut som en häxa på väg att flyga till blåkulla ja man är väl en häxa. Ser lite utomjordisk ut på den andra bilden haha.image243.image242

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ha, ha tycker det ser ut som om du har väldans roligt!

Fy vad tråkigt det har varit idag, tur att du skriver lite som man kan läsa!

2008-04-06 @ 15:49:07
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0