sol stanna kvar

Sol sol stanna kvar, det är så skönt att gå ut när det är runt 10grader varmt som idag och solen skiner. Men det känns osäkert än för april väder brukar vara växlande. Var till Lidhl och köpte frysta pizzor och åt till kvällsmat till och med Gabbe ville äta det. Han är så tråkig när det gäller mat tycker inte om nåt som vi tycker är gott. Den dagen han flyttar hemifrån ska vi äta allt som han inte tycker om, mm vi ska frossa i allt olika såser det äter han inte gräddsås på sin höjd oftast äter han utan. Men men han hittar väl någon som ändrar på honom en dag, det ska vara en tjej som får honom att äta anorlunda. Jag gick ut i dag och tittade runt huset och såg allt som måste göras, blev lite stressad. Men såg att det frodas i rabbaterna det är så mysigt att se hur knoppar kommer upp ur jorden.


Och så tinade den här sköldpaddan fram vid gäststugan Ja det känns att det snart är riktig vår det är både mysigt och jobbigt.



Jan har fått gå med hundarna båda gångerna i dag han gick på långpromenad runt slingan gjorde de iförmiddags. Jag åkte bort då så jag kunde inte följa men i morgon ska jag försöka hänga på. Ja han går oftast på långpromenad när jag inte kan typiskt honom det. Men imorgon får han ställa upp och gå med mig så det så.


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Visst är det härligt när det spritter!

2008-04-17 @ 09:30:08
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0