Skit väder

Blir så trött på detta skitväder som är hela tiden fram och tillbaka. Man blir deppig bara man tittar ut genom fönstret. Jag vill ha vår nu. Tänk när det blir sommar och man kan vara i husvagnen och sitta ute och njuta hundarna kan ligga ute de med. Fast det känns långt borta nu. Gabbe tar ju studenten i vår ska klara av det med först  och motivera honom till sista praktikplatsen, allt har gått så bra tills nu men han ska ro det i hamn  det ska jag se till. Nu är den elaka mamman framme nä jag skojar ska försöka få honom att fixa allt. Han jobbade på sp fönster på påsklovet och trivdes jättebra han vill bara ha ett jobb nu när han blir klar. Hoppas han får ett jobb och att han spurtar på med körkortet. Och sen då vad ska jag gå och oroa mig för sen då jo det hittar jag nog på nåt. Expert är jag på en sak och det är att hitta på saker som jag kan gå in i med hull och hår, och grubbla på hur det ska gå och sånt. Haha sån är jag fast det är påfrestande att vara på topp ska jag säga. Jag har ett heltidsjobb med att oroa mig och försöka hitta lösningar oh vad jag blir trött på mig själv det ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Håller med dig, visst blir man trött på skitvädret!

Har man en gång satt ungar till världen så oroar man sig för all framtid, så är det bara! Ibland går det bättre o ibland sämre....
Sköt om dig!

2008-04-07 @ 15:06:52
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0