Nu är man inte populär!!!!

Jan och jag tog hundarna på en regnpromenad, och gisses vad blöta vi blev och min stackars stej har så korta ben. Gissa hur han ser ut på magen när vi kommer in nu på dagarna. Vi insåg att nu var det dags för duschen för båda, Stej började med svansen mellan benen gick han in och blev tvättad och avsköljd, med en sur blick gick han sedan ur duschen och ruskade av sig allt vatten på mig. Samma prosidur med Venus och nu ligger dom här på ett extratäcke som dom får ha och glor surt på mig. Stej skakar fryser nog tror jag. Ja som det ser ut nu så är Venus riktigt skaplig lite klet ibland pyttelite, så här bra har hon inte varit sen hon blev sjuk. Imorgon smäller det Kaisa ska få skjuts av oss till Gävle och få tid för snitt oh vad det är spännande.
Sen ska vi ta oss ut till Valbo köpcenter och äta och handla lite. Det ska bli kul tycker jag. Jag kanske skriver nå mer sen när hundarna slutar att stirra surt på mig kommer av mig när dom ser ut så där haha

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Jo, jag känner igen det där med blöta, sura hundar!

Ha en bra dag i Gävle/Valbo!

2008-04-03 @ 06:44:12
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0