Måndag

Jag har varit med Kaisa till barnmorskan i dag, allt var bra det var sista besöket. Sen hämtade vi hennes systeryster och åkte på stan, strosade runt där ett tag. Var in till Morfar på Biggans och sen vandrade vi vidare, riktigt skönt inte så mycket folk så det gick riktigt bra för mig att gå, får lätt panikångest annars. Sen skjutsade jag hem Kaisa och Elvis till Hällbo. Det var så varmt och skönt ute men kallt i skuggan. En dag närmare ett nytt litet liv.

Jag fotade Noahs fötter när han var yngre minns inte men var kanske när han var 1år och en hand sen mammma och pappa och Noahs händer sen frilade Kaisa dem åt mig.411984-295

gulliga fötter eller hur sen blir det väl 43 i storlek om16 år.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Vilka gulliga bilder!
Ha en bra dag Eva!

2008-04-22 @ 06:52:00
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Carina

Svårt att tro att de små fotarna ska bli stol.43 :/
Härliga bilder, gillar händerna på mamma,pappa och barn

2008-04-22 @ 21:12:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0