Goa Stej

image293

Jan, jag och Stej har varit på promenad vi gick granbergsslingan tar a 40minuter det var så skönt. Stej behöver få komma ut han är så undrande vart kompisen tagit vägen. Det var så härligt att gå i skogen känns som våren kommit nu.image294

Ska följa Kaisa i morgon till mödravården sen tar vi sällskap till stan och ska kolla lite. Det är väl nå saker som fattas fortfarande. Jag har legat mycket och sovit senaste dagarna har varit helt slut, lika idag innan vi gick ut och gick låg jag bara. Det kommer väl efter det som hänt. Nu ska stej få all min uppmärksamhet han har väl kommit lite på sidan om sista tiden när Venus var sjuk. Visst är han väl söt min Stej.

Kommentarer
Postat av: Carina

Minns gårdagen,
tänk på morgondagen,
men lev idag.

2008-04-20 @ 20:48:21
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Sån tur att du har Stej!
Hur gammal är han?
Förresten du frågade mig en gång hur gammal Ditte är; hon blir 3 i oktober.
Sköt om dig!

2008-04-20 @ 22:42:55
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0