Förfest i stugan tror jag

Ligger i min säng vid datan som vanligt, fast har nyss lagt mig för Julia och Ängla sover över här inatt. Anki och Jim jobbar inatt så då sussar dom här, tror det blir ca 3-4 gånger imånaden det blir så. Gabbe och hans kompisar skulle på Tranan ikväll och satt ute i stugan ikväll men kom in med jämna mellanrum, nu gick de ner som tur var så de stör då inte barnen när dom sover. Ja helt nykter var de inte fick några foton på dom innan dom stack.Gunnarsson har hittat nåt i taket att kolla på tror jag haha.Gabbe har jättebra kompisar han det uppskattar jag, de håller i hop och hjälper varandra om det blir för mycket innanför västen. Alla kom inte in så fick bara dessa tre på bild. Ja hoppas de får kul ikväll. Länge sedan man var så ung och fick ut på roligheter. Fast jag kan ha kul ändå jag fast jag inte är ung.Ja då är det helg igen vete katten vart dagarna tar vägen helt sjukt vad fort allt går. Jag hinner inte med riktigt ungarna växer upp får barn och jag tror att jag är lika ung än haha. Nej nu ropar tvn efter mig ska kolla lite innan det är dags att krypa ner helt.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hoppas dom mår som dom förtjänar idag, ungdomarna!

Du vill inte veta när jag är uppe på morgnarna!

PS. Sambon mekade med bilen nyss ivrigt påhejad! Jag fotade!

2008-04-06 @ 11:02:47
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0