Busfröna sover här

411984-221 Anki och Jims nätter kolliderar inatt så båda jobbar, då får dom sova här. De har tittat på barnprogram och ätit kvällsfika och ligger nu isängarna och försöker sova, får väl se om de somnar snart. De är otroligt snälla när de är här, det enda negativa är att de vaknar tidigt men Morfar är morgonpigg han så det går bra det med. Tur vi bor så nära, Anki har sovande jour inatt så om hon fått sova så hämtar hon dom vid nio.De är ju stora tjejer nu 6 och 4 år. Gud så gammal jag blir då, det känns inte så men syns utanpå haha. Och om ca tre veckor kommer nästa barnbarn, ja måtte då Gabbe spara några år han det blir jobbigt med så många som fyller år och julklappar men det är värt det faktiskt. Jag älskar alla mina. På torsdag får Kaisa och David reda på vilket datum de får barn kul. Hon ska snittas. Nu ska jag gå och kolla fröna däruppe om dom sover.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Fullt upp du ser jag! Härliga tjejer!
Godnatt på dig!

2008-04-01 @ 23:15:29
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0